Pelaburan Hartanah

Showing Category: Pelaburan Hartanah

Perjanjian Sewa Rumah

Bagi yang pernah menyewa rumah, kita mesti pernah dapat satu dokumen yang kita perlu sain sebelum masuk rumah yang kita sewa, betul? Apa sebenarnya yang kita sain tu? Apa gunanya kita sain agreement tu? Pada yang dah lupa saya share balik ye, Sebenarnya yang kita sain tu adalah surat Perjanjian […]

Saya Nak Jadi Pelabur Hartanah

Saya Nak Jadi Pelabur Hartanah… Bila sebut je perkataan pelaburan hartanah ramai yang terbayang duit berkepok-kepok masuk dalam bank tu setiap bulan kan? Tapi macam mana nak melabur dalam hartanah dengan modal permulaan yang minimum? Percaya tak kalau saya kata nak mula jadi pelabur hartanah tak perlu duit banyak untuk […]

Apa Yang Menarik Di Teluk Intan

Bila kita dengar nama Teluk Intan dah terbayang menara condong yang besar kat tengah-tengah Bandar Teluk Intan, kan? Ada rahsia lain yang berlaku kat Teluk Intan yang ramai orang perpusu-pusu ke sana. Teluk Intan sekarang dah tak sama dengan¬†Teluk Intan yang kita pernah kenal 10 tahun dulu. Kepesanan pertumbuhan kemajuan […]

Jenis Hartanah Mana Yang Sesuai Untuk Melabur ?

Hartanah mana yang sesuai untuk melabur, rumah baru atau rumah subsale? Mesti kita tertanya-tanya jenis hartanah mana yang sesuai untuk melabur,kan? Bila dah ada kemampuan untuk melabur hartanah ni baik diteruskan sebab pelaburan hartanah pelaburan yang lebih menguntungkan.   Tapi macam mana nak tau pelaburan hartanah mana yang menguntungkan? Under-con […]

Buat Duit Dengan Rumah Sewa

Siapa sangka kita mampu buat duit dengan rumah sewa? Kebanyakan pandangan orang, rumah yang kita beli hanya untuk tinggal saja, paling-paling kuat pun nak wasiatkan pada anak atau isteri bila kita dah takde nanti. Peluang ni dah banyak direbut oleh orang lain, dah bertahun-tahun berlaku depan mata kita, cuma kita […]

DAPATKAN NOTIFIKASI ATOKHARTANAH.COM DI FACEBOOK

Atok Hartanah facebook-messenger