#Tip Hiasan Dalaman Ruang Tamu Kecil

Tips Hiasan Dalaman Ruang Tamu Kecil Untuk Kelihatan Lebih Luas

Tak ramai mampu nak renovate rumah untuk jadikan rumah tu lebih besar dan luas ikut citarasa kita.

Apatah lagi  nak beli rumah banglo atau condo yang besar masa sekarang ni yang mana harga pasaran rumah meroket naik,kan?

Tapi selera nak rumah nampak cantik tu memang dah jadi lumrah semua manusia.

Bayangkan rumah Flat biasa-biasa pun dah nak cecah harga RM189k sampai RM200k, kalau nak cari apartment atau condo tak tau la berapa harga sekarang.

 

Jangan risau, posting kali ni saya nak kongsikan dengan anda semua dekorasi rumah untuk ruang tamu dengan kos yang sederhana murah.

 

Biarpun rumah kita kecil tapi bila kena dengan susunan dan hiasan akan jadi lebih besar dan cantik, malah lebih cantik dari gallery jualan rumah.

Mungkin perkongsian kali ni dapat memberikan kita semua lebih inspirasi untuk menghias rumah kita sempena lebaran yang akan tiba tak lama lagi.

 

Jom tengok video tip hiasan ruang tamu rumah ni

Credit: SinarTV

Walaupun rumah kita ada ruang tamu kecil, kita mampu jadikan ruang yang terhad ni sebagai ruang yang luas dan selesa.

 

Bestkan, nampak lebih mudah dan dapat idea macam mana nak hiaskan rumah nanti.

Kita tengok gambar-gambar hiasan rumah yang lain mungkin dapat memberikan anda inspirasi menghias lepas ni.

[envira-gallery id=”1222″]

 

Bayangkan kalau kita mampu hiaskan rumah homestay kita macam ni, agak-agak ramai tak yang nak datang sewa lagi homestay kita?

Sebenarnya ramai yang tak tau kos untuk semua ni sebenarnya murah je.

Untuk jimatkan kos kita boleh beli kat kedai-kedai perabot terpakai je, yang penting homestay kita tu nampak lebih menarik.

Tak rugi pun kita luangkan sedikit masa dan tenaga kita untuk menarik lebih ramai orang datang ke hosestay kita kan?

 

Anda sesuatu yang nak dikongsikan?
Jom komen kat ruang komen di bawah

Jom Kongsi Blog AtokHartanah.com
atok
atok

No Comments

Write a Reply or Comment

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *


DAPATKAN NOTIFIKASI ATOKHARTANAH.COM DI FACEBOOK

Atok Hartanah facebook-messenger